flow.

jag är fan inne i ett flow just nu, det var nog bra att gråta ut all frustration igår, och bara slänga ur mig en massa skit. Men idag, fasiken vad effektiv jag har varit. eller ja. vi blev klara med hela manuset till engelskaprjektet idag på bara någon timme, fan asbra tjejer! jag har skickat in mitt PM. jag har gjort klart fysiklabben, jag jobbade faktiskt på bra idag på matten också, så nu är jag med i spelet igen, skönt! Och nu har jag gjort allt förarbete till historian, så nu ska jag minsann börja skriva på den också :) jag vill helst skriva klart en hel del, så att jag skulle kunna skriva klart den helt imorrn (HAHA). jaja, önska kan man ju alltid. men det hade vart skönt!

och ni får stå ut med lite plugg-snack nu faktiskt. för bloggen är ju typ som terapi. haha., skriva av sig all skit. sen struntar jag faktiskt i ifall ni läser eller inte, det är i varjefall hemskt skönt att få ur sig allt. så det så.

nej. historia.

Kommentarer
Postat av: frida

dela med dej av det flowet tack?

2010-03-31 @ 18:58:54
Postat av: s

hahah, ta en gråtkväll. sen är man på topp dagen efter ska jag erkänna ;D det gör susen.

2010-03-31 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback