helt utslagen.

efter en lååång helg i stallet med många händelser så är jag helt slut. och helt galet trött. men men, nu är den över, och jag har firat att den är över med att läsa över 100 sidor i en bok som ska vara utläst snart. aah. jaja, det ordnar sig (förutom att den är 500 sidor lång, helvete). 

och nu är mamma och pappa hemma igen. och vet ni vad mamma gör efter 5 minuter? jo gnäller!! för att jag inte har tvättat. vilket jag har, två maskiner med tvätt har jag tvättat, jag har vattnat blommor, gått ut med kompost, plast, papper, metall, jag har dammsugit, städat, handlat, laga mat och gjort allt. vafan. skulle jag ha bokat tvättstugan och tvättat allt då eller? tvättat lakan och handukar då också eller...?        välkommen hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback