helvetes jävla skoljävel.

ni vill inte att man ska få ha en möjlighet att ha ett liv va? nej jag har förstått det... plugg från morgon till kväll nu fram till lovet. sen har jag väl förhoppningsvis (egentligen inte, men nu skiter jag faktiskt i att jag skulle behöva göra något...) helgen ledig där jag kan göra vad jag vill. sen har vi jävla äckelengelskaprojektet som vi ska göra hela måndagen och hela tisdagen på lovet. liksom PÅ LOOOVET! det är förfan looov! jaja, då ska det göras iallafall. och blir det inte klart då, så hoppar jag av skolan och gräver ner mig. bara så att ni vet. för sen måste jag ägna fler dagar åt att göra massa annat skitplugg som ska vara klart direkt efter lovet. fyfan vad jag hatar skolan. jag tänker inte plugga vidare, och jag tänker jobba på ica resten av mitt liv. nu ska jag ägna mig åt mitt såkallade liv. vilket innebär idrottsplugg. jag är så jävla trött på det här. hoppas skolan brinner upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback