Jag är taggad på livet.

(egntligen borde man väl inte säga något sånt, för då åker väl humöret ner igen...)

men jag är så taggad på allt. jag ser alla positiva delar i mitt liv just nu och det känns bra. Livet rullar på bra nu. Idag hade jag körlektion och det gick bra, och Lennart hade ingenting speciellt att klaga på, jag hade rättat till allting ifrån gårdagens utbildningskontroll. fint!
    sen har jag inte alls lika mycket panik längre inför morgondagens svenskaredovisning. jag kan det sisådär-bra. Men jag orkar inte hispa upp mig för mycket på det, så det får gå som det går helt enkelt. skitsamma!
   jag är taggad på att få träffa Elias imorrn igen. och bara ligga och mysa hela kvällen, och ja göra sånt som vi är bra på; skratta så magen krampar och ha riktigt mysigt.
    Jag är taggad på tävlingen på lördag(faktiskt!) så det ska bli ruuligt! Jag är även sjuuukt taggad på fest och krogen på lördag med massor av folk. galet najs!
   Jag är taggad på uppskrivning och uppkörning (dock jäääääääääävligt nervös!!!!) men ändå jäkligt taggad. jag vill ha det lilla fula rosa kortet med ett förfärligt fult kort på mig själv.
    jag är taggad på en gaaaaalet roligt NSFJ-kväll. med massor av godis, massor av skitsnack, massor av skvaller, och bara sådär allmänt underbart.
    Jag är taggad på att åka till fastlandet med klassen och se på museer, och bara ha lite mysigt.
    Jag är taggad på SALEM KONSERTEN i maj på berns med bästa Frida! och alla hans helt galet underbara låtar. mmmh!
    Jag är taggad på London och slösa bort en massa pengar på massa kläder! underbart!
     Och jag är taggad på att få träffa LIIISAAA!!

ja, jag är på bra humör nu. livet rullar fan på i ett ganska behagligt tempo. and i like it!


mmh, jag vill ha sommar, och jag vill ha värme, och jag vill ha sena sommarkvällar i solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback