Jag har blivit tvingad till att vara nyttig!

nu är elias iväg på körkortskurs grejja, så jag tänkte hoppa in i duschen en sväng, och sen kanske måla mina naglar lite.. det var ju faktiskt länge sen de hade någon färg på sig :)

så måste jag bara berätta om min och Elias helt och hållet improviserade maträtt idag. Jäääkligt gott faktiskt. Det blev pasta och pastasås. Pastasåsen var med smaksatt creme fraiche, youghurt, grädde, paprika, basilika och stekt skinka. helt underbart gott faktiskt.

och inte blev det någon pulkaåkning idag heller.. tyvärr.. men varken jag eller Elias var särskilt taggade på det när vi kikade ut igenom fönstret i morse... det regnade.     Men men, snön är ju påväg bort, iallafall något positivt!

När Elias kommer tillbaka igen, typ runt åtta, så ska vi kila till affären och köpa lite grejor, för att sedan kunna göra typ som en fruktsallad, men doppad i mörk choklad. En annan liten speciallité som jag och Elias har exprimenterat fram.. haha. och så ska vi nog hyra en film också, och mysa framför tvn resten av dagen.

Så nu ser jag på Kalle och chokladfabriken för andra gången på två dagar. men den är ju braaaaa. Juste, jag har massor av godis i min godislåda, men gissa vem som knappt har ätit något utav det..? jo, jaaaaaaaaaaaag. Elias har tydligen blivit nyttig i tre månaders tid nu framöver... vilket bidrar till att han drar med mig i det där nyttighetssnacket. Jaja, det är väl bra, egentligen. Haha.
    nej, nu får det bli duschen, sen en macka, måla naglarna och kalle och chokladfabriken.


<333



Kommentarer
Postat av: j

HAHAHHA, denna bilden har jag aldrig sett!! Jäkla rolig

2010-03-05 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback