jag orkar helt enkelt inte...

jag borde såå plugga. har världens chans nu i en och en halv timme innan jag börjar... men jag orkar verkligen inte. det går inte. hela min kropp bara skriker nej. Jag vill hoppa över hela den här veckan och hela nästa vecka. för sen är det lugnt igen, för då är det snart lov igen. det hade verkligen varit såå skönt! jag sitter istället och trycker in säkerhetskontrollen i huvudet så att jag kan den utan och innan, och framlänges och baklänges. känns ju surt att kugga på en sån grej liksom. och idag hade jag omkörningslektion. det var ju typ galet kul. haha. och så är det lilla uppkörningen på onsdag. liksom HJÄÄLP! fast ändå så känns det bra inför den riktiga uppkörningen på något vis. för både carina och lennart har ju sagt i princip samma sak. "vi ska inte lova någonting, för något kan ju alltid gå fel, även för de bästa, men du kör så bra, så vi skulle bli mycket förvånade ifall du inte klarar det." så det känns väl iallafall bra. :)


åh vad jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback