jag orkar inte!!!

okej, nu håller jag på med mitt svenska-tal. jag har iallafall börjat. det är ju iallafall en början. men det är så in åt i helvete svårt att få ihop ett BRA tal på 5 minuter. det är ju förfan nationella, så då måste det ju bli bra också. inte bara ett helt vanligt tråkigt tal. faan. så det talmanuset borde jag iallafall skriva klart nu idag, lika så PM'et. Och så borde jag räkna ifatt lite matte, och plugga lite gympa.

imorrn så får jag råplugga idrott, typ.
onsdag blir det engelskaprojekt, och matte hela kvällen.
torsdag blir det lite engelskaprojekt, matte(om jag inte är ifatt vid det laget, vilket jag förhoppningsvis är..), och HISTORIA. för faaaan. kom igen! plus att jag antagligen, förhoppningsvis ska leka med elias här. aaah.

tänk om jag för en gång skull skulle kunna hålla mig till den här planeringen, så hade det ju varit skiitbra, för då hade jag bara haft historia och engelskaprojekt kvar på lovet... bläääh.

jag vet att jag klagar, men det får ni nog stå ut med ett tag till, många år framöver. för alltid finns det ju något att klaga över, eller hur? ;D haha.

en sak som jag inte klagar över är att italienskan är inställd imorrn, vilket innebär att jag har SOVMORGON. lovely. jaja. nu får jag allt ta tag i allt det här, desto fortare det är över, eller ja, klart, desto fortare kan jag ju bara chilla. ikväll är det ju top model och svenska hollywoodfruar. toppenkväll.

Kommentarer
Postat av: Liiv

Usch, det där svenskatalet alltså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback