jag tycker inte om killar som raggar...

jag kom på en sak idag när jag var påväg hem efter att ha lämnat Ellenarna hemma. Att jag tycker verkligen inte om killar som raggar ifrån bilar. Ni vet en bil med två eller fler killar står stilla och väntar på att få köra iväg i typ en korsning, så svänger man in på deras väg, eller ja, möter den bilen överhuvudtaget och så liksom typ tutar på en, vinkar, eller ja, svårt att förklara, men ni som har vart med om det förstår precis vilket beteende jag menar. Liksom vafan, låt mig köra bil ifred iallafall?!  irriterande är det iallafall. (för det har liksom hänt mer än en gång under den här lilla tiden jag har haft mitt körkort. jag har ju inte ens fått själva kortet ännu juh.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback