kul.. askul.

jag måste bara säga att det är ju hemskt kul att fylla år när ingen, ingen av mina vänner eller så är hemma.. KUL! jag menar självklart mina närmaste vänner och pojkvän. Tur att min pojke är helt sjukt underbart och antagligen struntar i elitkvalet för att vara hemma med mig istället! men det är bara antagligen. det kan ju vara så att jag lika gärna får fira min 18års dag med endast min mamma och pappa typ. yeeey, kul liv.
    och det är bra, mer än bra att johanna är underbar, att hon tänker vara med mig på fredagskvällen och hela natten lång, trots att hon ska iväg på morgonen. underbar bästavän!! <33

och ja, som sagt, hoppas att Elias verkligen kan strunta i elitkvalet sådär hur som helst, eller att han har matcherna hemma, för annars så kommer jag ju känna mig helt galet övergiven..

(haha, hör ni vad synd jag tycker om mig själv just nu? XD hahaha)

nej, om jag ska se klart på NCIS, och sen kanske försöka läsa ut fysikboken innan Elias kommer tillbaka ifrån hockeyträningen. Hade ju faktiskt vart gaaanska bra att få det ur vägen faktiskt.. :)



OCH!!!! elias kanske har räddat bilderna från i somras på oss två, har aldrig sett dem, vet bara att de finns, så jag vet inte om det är så mycket att ha, egentligen,.. men ja., man kan ju alltid hoppas! Ja, iallafall, isf så ligger de på Elias usb för tillfället. yeey, jag ska ta dem sen när han kommer hem igen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback