lilla uppkörningen.

ja, jag blev godkänd. men det var fan inte mer. efterråt så kändes det som om han hade massor av synpunkter. Och han var mer än osäker på om jag skulle bli godkänd eller inte, men jo, tillslut satte han ett kryss i godkänt-rutan. yeey. men det var knappt. hu, körde för fort, kollade för lite i backspeglarna, gjorde en värdelös vändning, och missade en högerregel. Men, "det du inte gjorde dåligt, gjorde du riktigt bra." typ. så ehm. jag vet inte hur jag ska tolka det. alla mina småfel är skitdåliga, medan det jag gör rätt är skitbra. eller? jaja. jag har ju två körlektioner innan jag kör upp, och sen så får jag köra massor med pappa... samtidigt som jag ska hinna med en massa plugg. huuu. jag är nervös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback