måndag.

hmm, på morgonen hade jag körlektion och vi hade parkering och lite landsväg. typ askul att accelerera asmycket juh :D haha. imorrn blir det ingen skola för min del, det blir halkkörning istället. kulkul.

det var kul att få träffa ellenerna i skolan igen! även att de har kapat av vårt skåputrymme nu, typ pyttelitet, klaustrofobiskt och fult. men vi ska tydligen få en egen whiteboard, - typ värsta höjdpunkten juh. haha eller?

och jag fick reda på idag att min moster och mina två småkusiner kommer till ön på onsdag, och stannar över min födelsedag, lycka! iallafall någon som kommer på min födelsedag. Elias ska ju på elit-kval på fastlandet... så han kommer ju iallafall inte.. :( och alla mina vännor är inte på ön. huu. jaja, jag får leka med mina småkusiner ist.

och hörrni, ni måste få veta vad duktig jag är, jag ligger hela 160 sidor framför min läs-planering. yeey. haha. och så fick jag reda på idag att vår historauppgift är till om två veckor, inte tills om ungefär en månad. PANIIIIIK, jag har inte börjat med det ännu, har liksom prioriterat lite annat nu när vi har så mycket annat. faan.

IKVÄLL ÄR DET SVENSKA HOLLYWOODFRUAR!!!!!


här har vi min ena lillkusin, men han är större nu. min lilla lillkusin är ungefär i den här storleken nu. söötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback