NU ÄR JAG KLAR!!!

jag är klaaar! (jag hade faktiskt en liten paus när jag drack saft också...)synd bara att det är en redovisning, så att jag måste lära mig det utantill också. hu. jaja, nu kan jag iallafall vara lite lugnare. för har jag den klar, kan jag koncentrera mig helt och hållet på Elias imorrn, (1½år imorrn ju! <333) och sen försöka lära sig texten på torsdag, och redovisning på fredag. topp!

så nu får det minsann bli sängen. för jag kan knappt hålla upp ögonen längre. shiet.
sovgott!

Kommentarer
Postat av: amanda

åh gud vad jobbigt, hopps det går bra

Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tja, min kompis har nämligen klippt sig jättekort. Skulle vara kul om du gick in på min blogg och kommenterade om du dissar eller hissar hans nya frisyr :).

Här har du direkt länken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/march/hiss-eller-diss.html



Tack så hemskt mycket! :D

2010-03-16 @ 23:35:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback