one day off.

typ underbart bra med plut imorrn. jag ska sova hela dagen. haha. mys!

och jag känner att jag har ingenting att skriva om,..

men en sak har jag nog, för vet ni? jag klarade körkortsteorin idag. YEEY. nu är det bara uppkörningen kvar. hjäääälp! jaja. skitsamma, det går väl som det går.

och idag var det massa högskolor och universitet på skolan. och jag tror faktiskt att det hjälpte. lite kaos i hjärnan bara : chalmers, kth, linköpings. gaah. men jag vet iallafall vart mitt liv lutar åt nu. en inriktning som jag verkligen fastnade för. Linköpings cevilingenjör i kemisk biologi. som skräddarsytt för mig. gaalet bra juh. jaja, vi får väl se hur det blir, är ju faktiskt ett tag kvar. men vart lite taggad på det faktisk. jag som i vanliga fall har vart helt anti mot universitet, plugga vidare, och allt det dära.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback