...

okej, nu har jag dåligt samvete och ont i magen.
jag har läst igenom min historiaredovisning ett par gånger, iallafall något positivt. men matteböckerna... de ligger fortfarade orörda i väskan...
huu vad dålig jag är. jag får väl satsa på ett vg i matteD dårå...
jag vill ju självklart ha högre, men jag orkar inte, och känner att jag inte har den kapaciteten. Inte kapaciteten för att klara av den nivån... Jaja. det får väl bli så. Jag är trött på det mesta som gäller skolan nu faktiskt. Det är inte särskilt mycket jag tar seriöst just nu.. Jag orkar inte. Jag tror inte att jag kan få mvg i något den här terminen.. Eller jo kanske, det är ett par kanske tillsammans med tur... Tillexempel, svenskan ifall nationella har gått bra. histora ifall jag sätter de här två sista grejerna, matten ifall jag sätter båda proven (inte så stor sannolikhet dock...), gympan ifall hon tycker att fyslabbarna är bra.. italienska ifall jag fortsätter att vara glad och positiv typ ;) haha. ja men som sagt. alla är kanske. så ett eller två kan man ju kanske hoppas på. Jaja. det ordnar sig nog... jag är nog nöjd med vg i det mesta. eller egentligen inte, men det är som sagt inte så mycket att göra åt när man inte har någon ork kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback