Galen londonnatt

de andra bilderna ifrån london får ni se på facebook. Jag orkar inte ladda upp dem här, eftersom det typ för tillfället tar eeevigheeter.
MEN. galen natt med Lisa i London, de bilderna kommer hääär:


såhär glad var Lisa över sitt Kinderägg. (även att jag tror att det egentligen var mest för att se mig igen ;))

här är våra kompisar som for iväg på äventyr i London....


som sagt, äventyr..

Jag och Lisa var självklart med!


och vår kompis som hjälpte oss med våra småkompisars äventyr..

och så avslutningsvis med den här störtsköna bilden.

jag saknar redan Lisa. men som tur är kommer hon hem jättejättesnart! :)


Kommentarer
Postat av: Lissssssss

HAHAHHAHAHAHHAHHAHA DU ÄR BÄSTTTTTT

2010-05-18 @ 09:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback