Giorni meravigliosi.

Jag har haft en alldeles underbar helg. verkligen.

i fredags var det sex and the city med tjejerna. och den var alldeles underbar, kvällen var underbar. perfekt helt enkelt!  (vi hade eldiga samtal och puta-med-läpparna-tävling, bland annat)

Sen på lördagen åkte jag ut till elias. Vi gick en superlång och mysig promenad runt på själsö och bara pratade strunt och flummade runt. (japp, jag stod för det mesta flummandet). galet kul. Sen tog vi bilen med knapp-startaren och kilade in till stan och köpte lite glass, och sen så köpte vi även en massa klubbor. yeey. Så blev det forrest gump för hela slanten på kvällen.

idag har vi vart ute i Ljugarn hela dagen med Elias, hans ma, pa och sis, och även magnus, natalies pojkis. kulkul. även flum på stranden. i like it. och trerättersmiddag, vilket gjorde att jag typ rullade därifrån. haha. galet.

nu har jag kommit hem, och tillbaka till verkligheten igen. så nu är det bara att ligga i och jobba arslet av sig fram tills på torsdag, då jag inte har någonting kvar att göra. typ. så då ska jag chilla gärnet. och även spendera hela helgen hos elias, bara för att komma ifrån allt annat, att få tänka på något annat och bara komma ner i varv lite. och även för att spendera tid med min pojkvän såklart, som knappt kommer vara hemma veckan efter...

nej, tillbaka till fysiken, som ska råpluggas på lite idag, och resten imorrn, sen blir det råplugga historia tisdag onsdag, och även lite matteplugg på onsdag och italienska på tisdag. senså. så är det bara att göra matteprovet i skolan på torsdag. sen ska jag hem och gråta en skvätt (liksom bara få ur sig all frustration), och sen ska jag nog och se på alla glada studenter, och vara galet avundsjuk.

haha. annars då? jo elias pappa ringde just och frågade om jag hade sett elias, verkade som om han var försvunnen efter fysen. han har säkert sprungit vilse på p18-spåren. hoppas att de hittar min pojk :)

nej nu, tillbaka till fysiken. nu är det bara att lägga i högsta växeln och köra slutspurten. åh så underbart.

juste. mina älskade vänners eldiga samtal, och puta-på-läpparna-tävling.

haha, jag tycker om er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback