Jag hatar söndagar.

Det är då allt börjar gå upp för en att man inte har helg i evigheter, att man faktiskt kommer tillbaka till skolan såsmåningom... Att man faktiskt har en hel del att göra. Som en historiaredovisning, som att få mvg på ett matteprov (fyfan, det är nog bara att be till gudarna, hoppas, och hålla tummarna. för faan, jag kan inte. det är typ skitsvårt ju...) ett par nationella, tråkiga lektioner, krav och press. tidsbrist och ja vad fan allt som det är... jaja. Det ordnar sig nog. Efter den här veckan så är det nog lugnt, om man bortser ifrån matte-nationella som är kvar. Jag hatar även att man inte får göra vad man vill, man är tvingad till att följa tiderna, vara i tid på rätt plats och ha med sig rätt saker och göra rätt grejor. aaah.

något positivt är att jag äntligen ska få röntga mitt knä imorrn. yeey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback