jag orkar inte.

efter att ha pratat om balklänningar, student, sommar, grillkvällar och allt därtill hela dagen i skolan, så har jag noll motivation till att sätta mig ner och skriva ett arbete om Tjernobyl och konsekvenserna och sånt äckligt tråkigt. huuu. jag vill bara börja planera studenten (åh, det är ett helt år kvar..) och jag vet nog hur min balklänning ska se ut nu. äntligen så slipper jag fundera på det så mycket. jo, jag lär väl ångra mig hundra gånger om fram tills dess att det är dags., men det känns som om jag kan tycka om den här idén länge. fiiint :)

jag ser fram emot alla braiga sommarsaker nu. och då orkar jag verkligen inte sitta med plugg och ha betygsångest.. nejtack. jag vill ha sommarlov nu.

NSFJ ska grilla på onsdagkväll. MYS! NV08B ska ha grillkväll strax innan sommarlovet, och även elda lite skolböcker. och sommaren. älskade älskade sommar. den kommer bli så bra. utekvällar, dans hela natten, chill på uteserveringar, stek på stranden och bara helt gaaaaalet underbart! jaja. tillbaka till historiaarbetet... det borde bli klart snaaart, så att jag kan fokusera på fysik och lite matte.. bajsskola. de borde ge en lite chill nu såhär mot slutet när ingen ändå bryr sig om att vara engagerad.
    särskilt inte när man går i 2an och avundas treorna så äckligt mycket. jaja.


och ja, min balklänning ska vara gul.

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Hej du!

Eftersom att jag är sjuk och har jättetråkigt samt att jag typ aldrig träffar dig för jag är aldrig på Rävhagen på tisdagar, så kan jag ju passa på att hälsa dig att trean går snabbast! Det säger bara vips så är det året borta!

2010-05-25 @ 14:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback