London - snart ses vi.

Nu är det bara 20 timmar kvar innan jag förhoppningsvis står på engelsk mark. så söta lilla askmoln. håll dig borta i 20 timmar till. snälla?

En annan grej som är väldigt skojjig, min bror fyller hela 21 år idag. Så stooort grattis till honom!! :)

Nu går jag igenom det sista av packningen och ser till att jag verkligen har med mig allting, samtidigt som jag "pumpar" Salem i högtalarna. Älskade underbara salem!

Och så fick jag mitt efterlängtade MasterCard idag. yeey! eller kortet fick jag förra veckan, men koden fick jag idag. riktigt bra, för det känns lite tryggare med ett mastercard i London än bara ett maestro. Så nu kommer jag kunna handla/ta ut pengar överallt. typ. asbra. och koden.. var ingen katastrof iallafall, jag kan nog lära mig att trivas med den. haha. Men inget slår min förra kod, till kortet som jag klippte sönder för sisådär någon minut sedan.

Åh vad bra den här veckan kommer att bli. Förutom att vi måste vara på¨flygplatsen halv sex imorrn bitti. faaaan. jag kommer ju vara dööd på kvällen när jag och Lisa ska ut och köra London by night. men jaja, det är bara att köra på extraenergin. Haha. Den som jag inte kommer att ha alltså ;) Nej men det kommer att bli underbart. fantastiskt. magiskt. Jag saknar ju min Lisa! <3

Annars då? Jag kramade hejdå på mina vänner idag, som om jag skulle vara borta i flera veckor. Mina vännor är söta :) och så har jag egentligen fått massor av beställningar, haha. men det är bara en som kommer få något, eller få och få, han får minsann betala sina egna skor den där pojken jag har :) <3
    Honom kommer jag förövrigt sakna jättemycket ju,.. Får ta och kila ut till honom på söndagkväll tror jag. Inte för att han vet om det eller så, men det får han minsann ta sig tid med :D

Nej, nu får jag minsann ta tag i att kolla igenom min packning.. för snart åker vi! :D åh, lyckliga jag. Men jag kommer inte vara lugn i magen förrän jag står på engelsk mark, på heathrow. DÅ, vet jag att jag har lyckats. jaja. Hejdå på er, och ta hand om er och ha så bra här hemma, för jag kommer ha det alldeles underbart! <3


Salem al Fakir - Berns - 8 maj 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback