seeg.

varför är jag dum i huvudet och bara ligger här i sängen och inte gör ett skit?
Jag har kanske historiaredovisning imorrn, jag har matteprov på onsdag, och kan jag något av det? Nej,. Pluggar jag? nope. är man dum eller är man dum? jag skyller på att jag har ont i huvudet, är småsjuk och fortfarande tror att det är helg... Kanske borde plugga lite nu innan top model och svenska hollywoodfruar... Men det kommer sluta i att jag sitter kvar här, lyssnar på salem, kollar Facebook. Dricker min halvgoda, men nyttiga smoothie. Jag kommer äta lite mat, och vipps så är klockan 20.00 och det är dags att slå på tvn. eller ja, det är bra program redan 17.55. fuck. hur ska man någonsin kunna göra något vettigt när det bara är bra saker på tvn, och när det känns som om det redan är lov.. faan.

juste, jag var vid röntgen idag också. woops sa det, så var jag klar på noll och ingenting. svaren får jag inte förrän om någon vecka...

Liten kalender för tiden framöver:
5/5 - matteprov
6/5 - plut
7/5 - nationella
8/5 - salem
12-15/5 - London
20/5 - nationella
21/5 - friluftsdag
22-23/5 - sthlm och bröllop
15/6 - SOMMARLOV
22/5 - Lisa kommer hem!
2/6 - salem
19/8 - Barcelona.


fullt upp. men det mesta är ju braiga saker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback