Tjernobyl.

jag är bra. det måste jag faktiskt erkänna.

eller ja. kanske inte. jag är bra på att försova mig. därför blev det en hemma-dag. det var liksom inte ens någon idé att gå iväg när jag väl hade vaknat... jaja. men däremot har jag börjat på min historiafördjupning, och har faktiskt kommit igång och kommit en ganska bra bit på vägen. därför känner jag mig bra. faktiskt.
    en annan sak som jag är väldigt bra på, är att såfort jag har kommit igång med ett arbete och har lite flow på det hela, så sätter jag mig och skrivet ett blogginlägg om det. skit. då är man tillbaka på ruta ett igen...


ikväll blir det grillkväll med älskade bästisar. och älskade lisa har skickat hem ägg till oss. YEEY. vi saknar dig!<3


nej, tillbaka till tjernobylolyckan, sovjets nedtystningar, psykologiska konsekvenser, och felkonstruerade reaktorer. kul. kul liv. men det kommer bli skööönt när det här är över.

och Frances var förresten underbar igår. eller ja. haha. gaaalet pigg. stod på bakbenen mer än en gång under lektionen och skuttade runt som en galning. haha, älskade galenpanna! <3


tänk att du och jag har hållit ihop i snart 4 år. älskade underbara knäppa häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback