är han inte galet underbar?

vi började snacka lite student idag, (jag och elias alltså), så börjar han skratta jättemycket åt mig för att jag beställde den där tjocktröjan och mjukisbyxorna. men vadåååå? mitt val, mina pengar.   jag var tydligen "rolig men galet söt". jahapp? jaja, iallafall, samtalet gick vidare till studentbalen, som han och jag förövrigt ska gå tillsammans på.

"du kan ju få säga precis hur du vill ha det, med bil, färger, om jag ska ha bara kavaj eller något flashigare som typ smoking, jag hade ju inte gått om jag inte haft dig älskling, och jag har inga förväntningar. men jag vet att du har det, och jag vill ju att det ska bli perfekt för dig. jag rättar mig efter dig."

typ sjuuuukt söt. hur många andra får styra och ställa alldeles själva? ingen aning egentligen. men jag får iallafall det. och min klänning ska antagligen bli citrongul, eller kanske lite ljusare tillochmed. ja, ljusgul iallafall. och då kommer min älskling iallafall bli lite glad, för då får ju han ha AIKs färger. haha!

jobbigt att jag redan är astaggad på student, bal och såna grejer. men det kommer bli grymt.


jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback