bildbomb från igår.

(och jag har inte tagit hänsyn till de ytterst fula bilderna. utan det mesta är med här faktiskt.)
den ocensurerade sanningen.



det hamnade popcorn i min drink, men jag var lika glad ändå!

jag fångade popcorn som ellen kastade, men vad tom gör, det vetifan.

det här är den kända "gubb-bilden" på andreas. HAHA!

en av måånga suddiga bilder under kvällen.


en av måånga bilder på rebecca och erika. haha!

sara hittade en som försökte få oss att rösta på moderaterna. men hon var lika glad ändå hon.

jag och sara var glada inne på hamnplan

och ellen var ju också där, vilket gjorde mig galet glad!

sara visade sin bästa sida.

sara var på topp, men det verkade inte riktigt hockeypojkarna vara.

saras fiiina mittbena på bp försvann illa kvickt. synd.




men det var en mycket bra kväll. mycketmycket bra kväll. med mycketmycketmycket bra folk. och mycketmycketmycketmycket skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback