igår var galet bra.

fantastiskt bra kväll igår med en massa söta flickor. och såklart min söta elias, och så andreas. ;)

men vi var ett superhärligt gäng hemma hos frida, där det kom galenskap på galenskap, och jag hade kramp i magen av allt skratt. gaaaalet bra! :D
   sen blev det hamnplan med skratt, dans, galenskaper, i määngder. perfekt kväll!

langar upp lite bilder lite senare, för nu ska jag äta. och även en eller två videosar. HAHA!


åh vad jag älskade frida igår. och verkligen julia med för det första hennes drömmar, och för det andra hennes bakåtkullerbytta. (som även kom med på film, YES!)

Kommentarer
Postat av: frida

vadå, älskar du mej inte annars?:( sinnessjukt bra kväll igår!

2010-09-12 @ 20:26:20
Postat av: s

haha! klart att jag gör! :)<3 att det var! :D

2010-09-13 @ 18:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback