jag måste vara snurrig och knäpp i huvudet.

som många av er redan vet så pratade jag länge om att bli polis. sen helt plötsligt (tror att det hade med pengarna att göra, girig som man är. haha!) så bestämde jag mig för att polis ABSOLUT inte var min grej. ingenting som jag skulle kunna göra i framtiden.

men nu, så har jag börjat fundera igen.

kriminaltekniker hade vart galet coolt. typ kriminallab, brottsplatsautredare eller liknande. men frågan är ifall jag är för feg.... då fungerar ju även det här, håll i er: rättsmedicinalverkets avdelning för rättsgenetik och rättskemi. då får man ju pyssla i labbet också. eller snarare, bara i labbet. jag vill bli en "Abby" men jag vet ju att såna bara finns på tv.. typiskt.

jaja. jag blir bara mer och mer förvirrad desto mer jag tänker på det. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback