jahapp, det här blev typ punktform av något slag.

-jag har ont i huvudet
-jag saknar min galet fina pojkvän.
-jag har precis skrivit klart en labbrapport. bra gjort av mig. eller?
-imorrn ska jag verkligen försöka ta tummen ur arslet och lämna in min mobil på lagning.
-sen ska jag beställa ett nytt simkort också, bara ifall ifall, så lär det vara tipptopp när min fina mobil kommer tillbaka. super!
-jag fick träffa min pojkis på parkeringen efter skolan, men det var lika mysigt det. jag fick ju träffa honom!
-min italienska lärare är hemskt konstig. verkligen.
-cad är nog roligt iallafall.
-karro, förlåt. (även att du hade lika mycket fel som mig, viktigt! ;))
-om bara 4 dagar har jag vart tillsammans med min Elias i hela två år. hur sjukt är inte det? men hur underbart är inte det? sjuuukt. jag älskar honom obeskrivligt mycket! <3
-jag är ett svart får. typ.
-jag är taggad på studenten och allt som hör därtill.
-jag är taggad på klassfest á la NV08b.
-min häst är typ finast i världen.
-jag längtar tillbaka till värmen och barcelona helt gaalet mycket.
-jag har köpt typ assnygga skor, och jääkligt sköna också för den delen.
-jag ska rösta på söndag! :O shiiet. tur att jag har bestämt mig.
-jag saknar lisa.
-jag skriver alldeles för många såna här konstiga och obegripliga inlägg, som typ ingen orkar läsa ändå.
-jag vill verkligen köpa en massa mysiga och fiiina höskläder
-jag skulle nog kunna lägga alla mina pengar på skor. haha!
-funderar på om det är värt att hänga med på sensation white. i Köpenhamn liksom?
-jag längtar redan till julen. hur sjukt det än låter.
-jag vill såå åka utomlands.
-jag orkar inte ha 2h och 40min kemi på morgonen imorrn.
-jag ska köpa lite nya förvaringsgrejor, tror jag (det där med tummen i arslet), så man kan få någon ordning på alla miljarder kläder som ligger lite varstans nu..
-vi får studiebidrag den här månaden!!!!!
-jag ska skriva en självbiografi, med möjligtvis lite hjälp ifrån lisa.
-och avslutningsvis (för nu vart det hemskt långt, så jag måste nog liksom avrunda här) så ska jag citera mig själv "vem fan vill dö med en massa ospenderade pengar?!"


och anledningen till det här mongoinlägget, och alla andra liknande pucko-mongo-inlägg är:

att jag är lite såhär ibland.
och möjligtvis en poet och jävligt filosofisk. filosofi(e)sk.

Kommentarer
Postat av: lis

hahahahaha, jag älskar det!

2010-09-13 @ 22:08:16
Postat av: filosofie, eller filosofsofie om så önskas.

haha, nu blir jag nyfiken. jag skrev liksom ganska jättemycket. vad älskar du? :D

2010-09-14 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback