titan eller MRI?

varför är man knäpp för? jag har redovisning imorrn om magnetröntgen. och jag har en astronomiinlämning nästa fredag. alltså, NÄSTA fredag. vad sitter jag och pluggar med nu..? joo jag började om från början (raderade över en hel A4 med fakta) och skrev nästan helt klart ett helt arbete om månen Titan. bra sofie, bra! varför prioriterar man ALLTID fel grejer? jaja, det ska nog gå bra det imorrn också ska ni se. nu ska jag och mammsen och hämta ut min mobil, köpa skor och ja. lite sånt. sen är det stallet och dressyrlektion ikväll. kulkul! bara att jag har blåsor på 5/10 fingrar, varav ett finger kan jag inte räta ut helt pga en gigantisk blåsa. (JOEEEEEEEEL!!!!!!! du ska fåå! hahaha, nej skämt åsido). så jag får väl plåstraplåstraplåstra och tejpatejpatejpa innan lektionen ikväll om jag inte ska få köttsår och bli tvungen att amputera bort hälften av fingrarna.. typ. haha. nej hemskt.


okej, slut på knäpp-pladder. herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback