balklänning

åh älskade balklänning, den är så fin att jag blir helt till mig. alldeles alldeles underbar! Synd att jag inte fick ta med den hem, isåfall hade den nog fått sova tillsammans med mig inatt. haha. Men nästa gång jag träffar min sömmerska (haha, hur coolt låter inte det? min sömmerska eheeehe) så kommer jag få ta med den hem. åh jag längtar verkligen tills jag får ha på mig den. Att jag sen inte kan andas i den är en helt annan sak, det gör liksom ingenting när den är så sjukt jäkla fin! :) allting känns mycket lättare när jag har vart och provat den, det känns bra i magen.



(haha okej, jag är sjuk. jag har skrivit en kärleksförklaring till min balklänning. jag är lite störd, men det vet ni ju allihopa redan.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback