Bara för att jag lovade.

okej, jag kom inte tillbaka till datorn så snabbt som jag hade trott. men bättre sent än aldrig som man brukar säga! :)


Men jag fastnade först vid matbordet där min älskade HTC-familj HTC-nördade lite. Haha, sånt som händer. Sen fick jag med mig både mamma och pappa när jag skulle till stallet och fodra natt. Bara för att de ville se hur tjock min tjockisfrances hade blivit. Och även för att se min nya knäppispolle. :)


Sedan blev det film, och nu är det sängen, för i morgon är det stallet tidigt igen. Hoppas att det är fint väder, för då tar jag med mig kameran och hänger efter mina två hästar,. Mest den nya vita skulle jag tro, ni måste ju få se hur den ser ut ju :)

Sovgott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback