full rulle.

förövrigt håller jag på att dö. Jag är så inåtihelvete nervös inför i morgon. Jag ska guida italienare genom visby, på italienska! Jag har i och för sig bara en liten bit, och har mina fina svenska italenskakompisar med mig, så vi kan vara kassa tillsammans. haha. Nej men usch, snacka om allmän förnedring. 

Och förutom att vara sjukt nervös över det så är jag sjukt irriterad på min gentekniklärare som inte har gått igenom någonting som vi ska ha på provet på torsdag... Grattis! Och samtidigt som allt detta så försöker jag få klart ett biologi-hemprov. Det är ju roligt nästan jämt.... (Lite tur är det dock att jag har genteknikprovet på torsdag, jag slipper all italienska som hade vart då, antingen så hade vi åkt ut till vikingabyn tillsammans med italienarna som är här, eller så hade vi fått vikariera åt vår italienskalärare på södervärn för sjuorna som läser italienska. sjuuukt.) haha. Nej men ingenitng hade vart bättre än det andra.. Möjligtvis så hade vikarierandet vart bäst, eftersom man då hade fått betalt för det... Haha!

Nej nog pladdrat. Nu måste jag börja snacka italienska för mig själv så att det blir bra tills i morgon. (hah, stor chans att det hinner bli bra... naaat) och så ska jag försöka skriva klart biologin också ja. Det hade vart fint.


haha nyfikna hästar igår ute i hagen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback