jag orkar inte.

jag behöver lov från och med i morgon. Jag orkar inte prestera asbra på mitt biologiprov i morgon, även om jag verkligen borde göra det, jag snarare måste göra det. Och det är nog det jobbigaste, när man vet att man måste. Men när det är klart så ska jag hem och packa min väska med vårkläder, ordentliga vårkläder som chinos, shorts och jeansjacka. För sedan bär det av till varma, soliga och våriga Berlin. Det blir supermys och välbehövligt. Att låta hjärnan ta ledigt på heltid, det blir nog det bästa.

nej tillbaka till immunförsvaret, virus, bakterier, celler av alla dess slag, vaccinationer och allt sånt dära. Det är intressant, det är det, men hela min kropp och hjärna skriker STUDENT.

Hejpåer



(undrar förresten hur många gånger jag har börjat med en såndär, eller liknande rubrik... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback