men moooooongoooooo

jag är ett mongo. fyfan vad lat man (jag) är såhär mot slutet av trean. Ja ser slutet, inte alls långt fram. Och då säger min lilla hjärna till mig att "plugg? vadå? ta vara på tiden på något bra sätt istället!". Så nu har det gått två hela eftermiddagar och en hel helg då jag hade haft massor av tid till att plugga. Men har jag pluggat, något alls? Näpp, inte ett skit faktiskt. Bra gjort av mig. Speciellt nu när proven är hur viktiga som helst. Det är ju nu alla slutliga prov i ämnena som är, dem som avgör betygen. heeeeeelveeeete. 

men istället för att plugga tillexempel biologi så taggar jag inför en mysig Berlinresa med ma och pa, och inför ett skööööönt och efterlängtat påsklov.

och vet ni en till sak? nu är det MINDRE än två månader kvar innan vi står där, med vita mössor och lämnar all trygghet, och all skola bakom oss. Ut i vida värden och leva livet. jag läääängtar!


min fina fina fina mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback