Nervöst sammanbrott.

Jag insåg just nu att det bara är 43 dagar kvar till studenten... Och som jag sa igår, bara en månad innan betygen ska vara satta. Jag insåg bara hur sjukt mycket grejer man måste hinna med innan jag är fri. Det är helt sjukt, det är hur mycket plugg som helst, och sen alla förberedelser inför studenten, det är sjukt. Jag är sjukt stressad, men det ordnar sig nog ska ni se. Som med den där jävla bilen till balen, jag har en nu iallafall. Den är lite ful och tråkig, men det är en cab och vi har en bil. Så för tillfället skiter jag i resten faktiskt. Jag har liksom slutat bry mig litegrann, det blir som det blir. 

Senare idag ska jag och träffa min sömmerska också, och jag tror minsann att min klänning i princip är klar nu, den ska väl fållas och lite sådära, men annars så är den klar. Hon och jag ska också försöka hitta ett tyg som ser ungefär ut som mitt, men som fungerar till fluga och gördel till Elias och lite sådära. Men som sagt, det ordnar sig, det är mitt nya motto tror jag. haha. 

Nej iväg för att kika på den lite fultråkiga bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback