Skor.

Här är mina nya älsklingar. Jag vet att jag har sagt att jag ska ha ett par låga skor på balen och allt sånt dära. Därför letade jag efter ett par låga skor i Berlin, men efter nästan en hel dags letande utan resultat fick jag nog. Jag bestämde mig för att faktiskt ha ett par höga skor, och vipps, så tog det inte alls någon lång stund innan jag hade hittat ett par. Visst, de var för dyra för att jag skulle köpa dem själv, men snälla ma&pa hjälpte till lite, så nu är de mina. Elias får typ bära runt på mig i almedalen om jag inte ska dö på kuppen. Men ett par fina skor har jag nu iallafall :)

Här är dem, och jag är kääär. Inga vanliga "sofieskor" kanske, men jag tycker om dem iallafall.

Och jag vet att det är smal klack och inte optimalt till att gå i gräs ett tag och sådär, men skitsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback