Vilka dagar...

Igår var det guidning av italienarna, och jag har nog aldrig vart så nervös. Men efteråt kändes det sjukt bra, och jag fick jättemycket bra respons av både italenare och lärare. Braiga mig! haha. Nej men det kändes bra att få bra respons på något som jag faktiskt har kämpat för att göra bra! :)

Idag har det vart lite skola, och sen gentekniksplugg för hela slanten, även om jag inte har pluggat så mycket som jag borde ha gjort. Men jag orkar faktiskt inte. Jag är så sjukt trött efter att ha vart så stressad och sjukt nervös hela dagen igår. Det känns som om jag skulle kunna sova ett helt dygn nu. Det hade i varjefall vart hemskt skönt.

I morgonkväll så ska vi hänga i skolan med italienarna och laga mat med dem och lite sånt där småfix. Det blir nog roligt även om jag kommer att ramla in lite senare än alla andra.

Nej om jag kanske ska försöka att verkligen plugga något innan Elias kommer hit.. För när han kommer hit så kommer ju inte jag hinna, eller snarare vilja, plugga något mera. Det blir myyyyysigt. 

hejpåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback