Aj,.

Först trodde jag att jag bara hade fått tillbaka min envisa halsont i morse när jag vaknade, men jag har nu under dagen insett att jag har fått en blåsa/ ett sår bak i gommen, (haha louise, där bak i svängen du vet?). Tänkte bara säga det för alla intresserade människor, så att ni nu kan notera det. Haha! Ja skitont gör det i varjefall, och det blev ju inte bättre av att jag köpte en massa surt godis förut heller. jaja. det blir nog braaaa.


bara för det tänker jag slänga in en bild på min lilla polle. (okej, hon är stooooor och ruuuund nu :D)
hon är fiiiiiiiiiiiiiiiiin



nej nu måste jag springa ut med kameran, för nu är det en ascool fullmåne här utanför, får se hur det går... men värt ett försök iallafall! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback