ÄNTLIGEN!

Nu fick jag mitt sms, inte om att det är här, utan att det är påväg iallafall! Och jag antar att ni vet vad jag pratar om; mitt paket med studentmössa, och allt sånt där! Yeeeeeey! Undrar bara vilken dag den dimper ner i brevlådan nu... Förhoppningsvis imorrn. 

En annan grej angående studenten och sånt där, min balklänning. Jag ska egentligen åka och prova den den är veckan. Men eftersom Atelje Anita är stängt den här veckan, så måste jag ta mig hem till Malena, alltså ut till Hogrän. Visst, ingen fara, egentligen. Men nu ligger ju problemet i att mamma åker iväg till Tobias på onsdag, alltså tar hon med sig bilen, och är borta resten av veckan. Och då ligger ju problemet i att jag har ingen bil, och kan alltså inte ta mig ut till Hogrän... Isåfall imorrn, då jag för det första har stalltjänst, men så är det även såhär att Malena måste hinna se mitt mail innan imorrn, och det är där det blir riktigt knepigt.

jaja, det ordnar nog sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback