blääääh

jag har totalt gett upp nu. Jag sitter i min säng, mitt bland alla fysikpapper, fysikböcker, miniräknare, pennor, och jag vet inte vad det är som ligger här runt omkring. Men jag orkar inte. Jag totalignorerar dem för tillfället. Det är så inåtihelvete tråkigt, och jag fattar inte. Inte heller har jag någon lust att lära mig heller. För det är tråkigaste någonsin och min motivation ligger nere på noll. Jag behöver ett lov nu! och jag behöver min pojkvän nu! I morgon har han och jag förresten 2 år och 5 månader tillsammans. Det är ganska sjukt faktiskt. Men hur underbart som helst!


nej om jag kanske skulle gå ner och se om det finns något gott i kylen, och sen göra ett till försök till att plugga... kan kanske vara ganska bra om inte annat. faaan vad det här suger. jag vill inte!


Jag tycker om Visby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback