Creperiet

Ikväll blir en myskväll. Det blir creperiet med mina fina vänner. Det blir bra, för jag kände att utgång inte var så aktuellt ikväll faktiskt... Även om Jennifer är på mig en hel del om att jag ska med ut.., det hade ju vart roligt, verkligen! Men näe, inte i kväll. En annan kväll, men inte ikväll. 

Nej nu ska jag fortsätta att städa, om jag inte dör här inne i mitt damm-moln till rum. Haha. Men snart ska det inte vara så mycket damm längre.

Hej på er!
Sist jag var på creperiet var när solen sken, det var varmt och jag var med dessa fina flickor <3

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

UTGÅNG UTGÅNG UTGÅNG KOM IGEN NU SOOOOOOOOOOOOFIE :D:D:D

2011-02-26 @ 14:20:21
Postat av: Sofie

Hahahaha! Inte idag sara.. :( Jennifer har redan försökt att övertala mig.. Men snart ska vi ha en galen utgång tillsammans, snaaaart! :D

2011-02-26 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback