En söndag i mängden.

Igår var en mycket trevlig kväll då vi firade Johanna och Joel. Jag följde som sagt inte med ut på krogen, utan agerade fylle-taxi istället. Så jag fick även träffa karro och c/o, eftersom jag även skjutsade ner dem till hamnen. Sen åkte tråkiga jag hem till min underbart sköna säng! :) haha.

I morse gick jag upp lite tidigare och kilade ut till stallet för att rida ut i det superfina vädret på min superfina häst! Dock var det sjukt kallt, men fint var det och Frances var helt galen, inte märktes det att hon har ett helt föl i magen inte. För hon bockade runt och vägrade gå lugnt. söööte!

Och nu sitter jag här i min älskade onepiece, saknar min pojkvän och försöker undvika plugget som ligger här bredvid och stirrar på mig. Men så fort jag har skrivit klart det här inlägget så är det bara att börja, hur lite jag än vill, för det är hur mycket som helst. Alltså, om jag ska hinna lära mig allt, eller iallafall tillräckligt, tills onsdag så är det fan på tiden att göra något nu... huuu, JAG VILL INTE! men om vi ska tänka positivt: snart är det faktiskt lov, bara fem låååååååånga dagar kvar.

Nej nu blir det plugg, men ni lär väl höra ifrån mig igen idag, det brukar ju bli så när det är plugg som är på schemat.


älskade vänner, igår var ni båda fulla, men det kom många riktigt fina ord från era munnar. Ni är så jäkla fina! Tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback