Godkväll!

Idag har åter igen vart en mycket lång dag, och därför har jag inte hunnit sitta vid datorn något mycket... Eller ja, inte för egen skull då vill säga. Bara en massa plugg. MEN NU!! EFTERLÄNGTADE SPORTLOV!!! 

Men innan det fina sportlovet började så var jag i skolan, vi blev nästan helt klara med vår bok, och jag har sett på när folk har sågat i ett lamm-huvud för att få fram hjärnan... uuuusch!

Nu på eftermiddagen så har jag varit ute i mitt andra hem, på själsö och bara myst runt. Kollat lite James Bond, inte ätit godis, och haft bråttningsmatch i soffan med min fina pojkvän. haha. en bra kväll alltså!

Men vi har kul när vi jobbar med projektet också!
Ett litet smakprov på dagen:

Och bara så att alla vet, så hade karro ägnat sig åt att tuffsa till mitt hår i säkert 5-10 minuter. Därav mitt supertuffs.


Och påminn mig om att jag ska ta med mig kameran lite oftare till skolan! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Det är bra :) sj? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback