Godmorgon!

Jag vaknade för kanske en timme sen av att solen lös in i mitt rum och att fåglarna kvittrar. Hur underbart är inte det? När jag ser ut ifrån mitt fönster från där jag sitter just nu så ser jag inte marken, utan jag ser bara en bit av den blåa himlen och lite träd, och därför kan jag inte se att snön ligger på marken. Hej vårkänslor!!

Hoppas att det blir en fin dag, och hyfsad varm, så kanske man kan gå ut och ta en promenad. Kanske att man skulle kunna ta på sig skinnjackan också..? Det hade vart något det. Men först ska jag hänga här framför datorn en stund i min härliga OnePiece. Om ni någon gång funderar på om de är värda att betala så mycket pengar för, så ska jag berätta för er att de är värda varenda krona! (okej, jag betalade iofs inte min, men hade jag vetat att dne var såhär underbar så hade jag lätt lagt ut de pengarna själv. ingen tvekan om saken!) Så tack älskling för världens bästa julklapp!

Vinterpromenad i november
Nikon D3000 + Nikon AF-S 18-55/3,5-5,6G DX VR AF-S
Inställningar: s1/50 f4,8 & ISO400

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback