Godnatt.

Nu har jag kommit hem från en underbart mysig eftermiddag hos min pojkvän. Vi har myst sådär som bara han och jag kan. Underbart!! Och något som också var väldigt bra var att vi bakade kladdkaka, goooott!! Men det höll på att sluta i katastrof. Hans syrra hade nämligen tagit med alla recept och grejer till sälen. Som tur är har jag min vana och jäkligt proffsiga kladdkake-hjärna, som kunde hela receptet utantill. Bra gjort av mig. Förövrigt är han helt underbart galet söt! Fina fina Elias.

Och godnatt på er nu, för nu är jag trött, och det är skola imorrn. Jippikajej! naaaaaat.


jag och min fina pojkis, för snart ett år sedan. Tänk vad tiden går fort när man har roligt! (och nu för tiden får jag inte ta kort på han alls längre... typiskt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback