greetings from stockholm

Nu sitter jag här hemma hos mormor och väntar på att det ska bli fika framför melodifestivalen. Melodifestivalen är ingen höjdare, men fikat däremot brukar bli super! Idag har det verkligen vart en hektisk dag. Först upp i morse och sedan till flyget. Det tog nästan ingen tid alls innan jag var på bromma. Sen fick jag vänta på bussen i nästan en timme, men sen gick det kalasbra, och var i älvsjö på max en halvtimme. Väl där mötte jag upp mormor, morfar, pappa och bror min.

Sedan så gick vi runt på mässan i nästan tre och en halv timme (mormor och morfar hängde bara med i typ 1,5 timme). Kors och tvärs, hit och dit. Men det var faktiskt kul, en heldag med pappa och bror. Och en massa knasiga och fina möbler har vi sett. Och kameran bärde jag med mig, även om det stod en skylt att man inte fick fotografera. Men vadå, tänk om jag råkade missa den då? :)

Nu på eftermiddagen och kvällen så har mina småkusiner vart här. Och min minsta är heeeelt galen. hon är överallt och ingenstans, men sjukt söt! Min liite äldre kusin var lite arg och hängde framför datorn och dinosaurieprogram hela eftermiddagen.

I morgon blir det hemresa och plugg för hela slanten. Vi hörs då!
(då får ni även lite bilder från dagen, bland annat från mässan, plus bilderna från torsdagskvällen)

här är min stora lillkusin
Här är min mini-lillkusin. (iofs för typ ett år sen, men hittade ingen annan bild på den här datorn...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback