Haha, ni är allt roliga ni.

Nu när jag gick in och kollade på statistiken över bloggen, som jag förövrigt inte är inne på särskilt ofta, så ser jag att de senaste dagarna har besökarna bara ökat för varje dag som gått. Det är lite som om ni sakta men säkert har insett att jag är klar med min lilla bloggpaus och är tillbaka här framför datorn igen. Kulijul. Häng kvar här under våren väl, för nu kommer det hända mycket roligt. Det kommer vara som en enda stor fest fram till studenten, och självklart fortsätter festen efter studenten också!

Något som är lite roligt nu är att det är så sjuuuukt många som fyller år i februari-mars-april, så det kommer också vara som en enda stor fest. Utgång var och varannan helg för att fira alla söta filurer som fyller år. Dock så ska man samtidigt hinna med plugget, med inlämningar, prov, läxor, projekt och allt vad det nu kan vara. Men allt känns verkligen lätt att göra nu, när man verkligen ser ljuset i tunneln. Man ser slutet långt där borta, och det kommer närmare och närmare med stormsteg! Härliga tider vi lever i nu. Snacka om att jag gärna skulle kunna stanna tiden och leva där jag är just nu. Jag stormtrivs. Men det är mycket roligt framöver också, ingen tvekan om saken!


Fullt ös nu! Det är fina tider vi lever i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback