Helg!

Idag under dagen så fick jag reda på att Elias hade klippt sig, vilket jag inte visste om. Jag skickade ett sms till honom och frågade, och jag fick som svar "nääe det tror jag inte, vem har sagt det?". Och sen, när han kom ham till mig nu i eftermiddags, så hade den jääveln klippt sig iallafall! Haha, ja fint var det iallafall! :)

Idag var det även fysikprov på schemat. Det sööööög verkligen! Usch, nej mer än så om det behöver jag inte säga, skönt att det är över nu iallafall. 

Nu ska jag snart äta lite, duscha lite, och sen hämtar elias upp mig igen när han har tränat klart, så åker vi hem till honom. Mys! (förresten så fick ahn punka på bilen idag, haha!)


kolla, jag hittade ett spöke i vårat vardagsrum i julas... spooky!




Alltså, lägg ner. jag orkar inte med besserwisserrollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback