HTC Gratia.

Nu så, nu har jag bestämt mig. En sån här får det bli i födelsedagspresent till mig. Japp, jag har bestämt det åt mamma och pappa! haha. Jag ska ju som sagt betala till en aning själv, och därför tänkte jag nu säga att det är tre affärer som har sänkt priset på den. Hela 500kr billigare. Naaaajs. Desto mindre får ju jag betala menar jag. Så nu avvaktar jag bara tills jag vet hur mycket mamma och pappa bidrar med. Men de får tills imorrn på sig, för i morgon vill jag faktiskt beställa den! :)

På tal om beställa, så beställde jag faktiskt den där jeansjackan jag skrev om för någon dag sedan. Så nu ska jag vänta typ en vecka, så kommer den hem hit också :)

jaja, vad händer nu då? inte mycket alls faktiskt. Jag har inte kommit ur min onepiece på hela dagen, och jag har inte heller kommit ur min sovfrilla. Men der har vart sjukt skönt! Fast nu har jag däremot tråkigt och tycker att Elias kan komma hit snart. han är seeeg!


snaaart

Kommentarer
Postat av: sarastille

sv; jätteroligt att du är med och tävlar :) haft en bra dag? ♥

Postat av: sarastille

Hej, nu finns vinnaren av gårdagens bloggtävling uppe :) kika in och se efter om det var du som vann eller anmäl dig till dagens tävling :) kramis

2011-03-01 @ 08:48:21
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Grymt fin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-03-01 @ 13:13:02
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback