Innan allt supertråk...

.... så uppdaterar jag er lite grann. 

Eller uppdatera och uppdatera, det finns egentligen inte så mycket att säga. Egetnligen. Men igår så åkte jag som sagt ut till Elias, och vi gjorde ingenting speciellt, ingenting alla hjärtans dagigt, men det gjorde ingenting, vi låg i hans säng snackade skit och myste hela kvällen. Så det var en braaa alla hjärtans dag. Choklad och godishjärtan fick jag också. Han är bra min man.

Idag har jag bara vart i skolan, och vart på världens softaste gentekniklektion. (okej, alla gentekniklektioner är assofta!) Där vi körde en labb, typ som de gör på brottsplater med dna, elektrofores och sånt dära grajj. Sen fixade jag och karro med projektet ett tag. Sen var det bara att vandra hem igen. Så nu är jag här, med en hel eftermiddag med fysikplugg framför mig. Jag ser såååååååååå fram emot det. naaat. Ångest har jag också inför fysikprovet. Det är för det första astråkigt och för det andra så fattar jag inte. kul.

Nej, nu är det väl dags att börja med det. även om jag inte vill. Tur att jag har chokladhjärtan och spotify.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback