Italienska, check!

Nu har jag lärt mig 30 italienskafraser/glosor. seeeeeeegt!! Inte för att jag kan säga att jag kan dem bra, men jag kan dem litegrann, och då brukar det ordna sig. Så jag hoppas på att det ordnar sig. 

Förut var jag ute på en mysig liten ridtur tillsammans med min tjockishäst ute i skogen, i mörkret. Men det var lite mysigt ändå. 

Och i morgon, i morgon, dååå ska jag ha min skinnjacka!! (säger jag nu liksom. haha, lär ju inte hända, det lär vara för kallt..)

och tillslut, min pojkvän kommer äntligen hem imorrn, efter en hel helg på fastlandet. Så då ska jag få krama på honom igen! Nästa helg åker jag till fastlandet, för att träffa min bror på möbelmässan! det blir kul att få träffa den filuren igen! :)
Nikon D3000 +  Nikon AF 55-200/4-5,6G DX ED VR AF-S
Inställningar: s1/100 f4,2 & ISO800

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback