Jag är förvirrad!

Okej, innan jag går och lägger mig så ska jag bara höra en grej med er. (och försök inte, jag vet att ni är över 30 pers som läser det här, och jag vet att iallafall ett par av er äger en HTC, så försök inte att inte hjälpa mig med det här! Även ni andra som inte har HTC får hemskt gärna slänga in vad ni tycker också!)

MEN! Jag har i princip bestämt mig för att jag ska införskaffa mig en HTC inom snar framtid. Men problemet är vilken. Vilken är mest prisvärd? Vilken är bäst? Vilken suger? Hjäääälp miiiig!!





men nu ska jag nog sova. så godnatt med er!
(kom ihåg att kommentera här och hjälpa mig! annars blir jag nästan lite arg! haha)

Kommentarer
Postat av: L

är tydligen den enda som är modig nog att uttrycka mig om något, fast jag har ingen jävla aning. Köp en iphone! (dom är bästbästbäst)

2011-02-21 @ 17:11:36
Postat av: s

fast kostar betydligt mer och har glasskärm (=sofie tappar den i marken och krasch så är skärmen i en miljard bitar....)

2011-02-21 @ 17:20:57
Postat av: f

tror du redan vet vad min åsikt är!

2011-02-21 @ 18:56:54
Postat av: nk

jag tycker om min. men betalar du lite mer än för en wildfire så får du också mer (hehe, logiskt va?) nää, men jag tror att det lönar sig att investera i en bra modell! så köp en men en dyrare modell så blir det topp!

2011-02-21 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback